Chapter 9

Matthew's POV

I just dropped gabby home and blocked her number,  the only reason my carry har home is because mi feel sorry fi har.
Mi and har neva yet have inna relationship but yet she a fight girl over man weh no want har big and dunce.  The fact that she even box Lia mek mi blood a boil but a true mi no say she nah be able fi walk tomorrow mek mi no so man.
So mi just lef it deh so and block har cause mi no wah she a try come mash up mi relationship and mi nah deh have nobody a disrespect mi woman like dat bout she a right ova man weh no want har.
...

When I got inside my house, I saw Lia walking downstairs crying coming.
After she just beat up the gyal ano she suppose to a bawl a har, all the x weh she get. Inna mi mind mi did a laugh but mi realize say Lia seriously hurt, I walked up to her and hugged her cause she look sad.
Only thing a go through mi mind she why she a cry and who mek har a cry, mi no like when mi woman cry inno.

"Yuh wah talk"I said
"No"she said

I led her to the couch and we sat together in comfortable silence and until she fell asleep.
"You ago always alright when you with me chun" I said and kissed her on her forehead.

Kayla's POV

I woke up and I felt so bad for the way I treated Lia last night and I know she didn't start the fight on purpose but she was the cause of my break up and she knew that.
And because of that I hated her, I was so in love with Josh and I wanted us to last forever and now because of Lia I couldn't get that. She always said that he didn't deserve me and he wasn't good enough for me cause he was always cheating on me and sending me messages and videos of his experience with other girls and telling me I am not good enough and he could have better. He would always apologize and say he didn't mean it but this happened every week but he was my soulmate and if this is what I had to deal with I was going to and now because Lia can't mind har business and control har self mi lose mi man because a her.

I got up out of my bed and when into the living room, is coming like Lia cyah rest mi go buck up pan a site mi wah unsee mi see the gyal cock up pan mi bredda inna couch a sleep together wamp to this a let loose gyal deh mi did know say it wasn't just a coincidence that gabby had a fight wid har inno and this in front a prove mi fucking point and that a mek mi upset so mi just walk up to har slap har inna her face...

Thanks for reading, I appreciate the support and hope you enjoyed this chapter vote, comment and share.See you in the next chapter❤️