003

THURSDAY 04, • 12:00pm
BAD JUVI'S SHOOTING RANGE | OCHO RIOS

THURSDAY 04, • 12:00pmBAD JUVI'S SHOOTING RANGE | OCHO RIOS

After collecting a A.K47  from the counter top I went over to a nearby range and started to do my thing

In a matter of minutes, i managed to finish all of the bullets inside the gun

I soon started to refill them until I saw my mother

"Mummy a weh yah do up yah ?"

I said I placed the headset over my head and pointing the gun at the mannequin

"Me avve good news fi tell yuh."

"Wah dat yah now?"
I fired the gun and it went straight through the marked point which was the mannequin's forehead

"Yah guh get marry by next week."

I stopped and took off the headset

"Weh yuh juss seh awhile ago?"

Me already buy the ring dem and me see one appointment fi one tailer fi custom made yuh suit."

"Wait... suh yuh already a plan wedding already and a juss yessideh di will seh, not even one good 24 hour yet mummy."

"So? Listen, yuh fada talk it already before him dead, yuh need fi married as quickly as possible or else the family business fall right down to the ground."

Taking a sip from my water bottle I gave her my full attention

"Yeah mummy me know but like me did think seh yuh would a juss set up some blind date and mek me choose which woman fit fi me."

She rolled her eyes

"Yuh bright eeh, wah kind a family yuh tek we as, juss ago pick somebody like how we pick clothes and food?"

"Suh weh yuh mean, suh yuh think me ago juss gladly give one girl mi heart and juss fallmin love wid har suh"

"No me nuh mean like dat, just saying that me find one perfect woman fi live with for the rest of your life and in due time yuh will get fi know har."

"It nuh mek sense yuh guh and find one nice woman fi me caz in the end me nah guh give har me heart and the only ting she ago get is just rough treatment caz dem gyal yah juss wah money and wah tek man fi fool."

"But not she though, me know har fi a long time and me did a watch har and she fit every expectations weh me want fi a dons wife."

I laughter, " me like the amount a confidence weh yuh avve fi dah one girl yah."

She then slapped me with her purse and said

" yuh gwan enuh, juss mek sure yuh behave yuh self when yuh see har pon di wedding day that's all me affi seh."

She then took up the A.K47 and shoot right at the forehead of the mannequin without even using an headset and walked out of the range.

*****
THURSDAY 04 •2:09pm
SWEET LIPS SALON | SPANISH TOWN