018

WEDNESDAY 07, • 8:29pm
SWEET LIPS BEAUTY SALON | SPANISH TOWN

WEDNESDAY 07, • 8:29pmSWEET LIPS BEAUTY SALON | SPANISH TOWN

"Zuri yuh good ?"

Pinky asked as she sweeps the floor

I nodded and continued to take up the strands of hair on the floor.

"Dat nuh sound right, yuh sure?"

I turned to meet her gaze

"Well... about me and Chris"

"Wah happen yah now"

She said as she flung down the broom and went over to me

"Mi not even know wah fi seh, yesterday we did good and everything, him look bout breakfast and ting fimi, him mek sure seh me did alright, we even go out"

"Oh that's why yuh neva did a ansa to nun a me text dem and calls"

I chuckled

"Yes.. but then all of a sudden dis mawning Bredda come and a rail up pon me and a treat me like how him used to treat me but dis time even worse"

"Ahh bwoii me not even know wah fi seh is like dat bwoii deh bipolar"

"That was what I was saying, like this minute we good the next him a cuss me out"

"Well my best advice is to give him back the same treatment that he's giving you"

"Yeah I do that but fi some reason is like it nah really work wid him, and like him know seh me nuh really mean the tings dem weh me seh to him, but pon my side it actually hurt how the way him a diss me"

Taking back up the broom, Paige continued to sweep the floor

"Well Zuri mi nuh know juss watch and see, in due time him will come around."

I nodded

"Yuh right, by the way Wahmu to you and Sinna"

She kissed her teeth

"Bwoii yuh neva did wrong at all"

"Wah happen"

"Well Afta yuh leff nothing neva really change him still did  deh a wine pon di gogo dem while me affi a watch suh me juss leave and den him come bout if a jealous me jealous"

I bursted out in laughter

"Then him come a ask fi carry me home but when me deh inna the car me juss mek him drop me off a one bus stop  caz me nuh know wah him capable of"

I nodded

"That's true now a days yuh cyah mek di pretty face dem fool"

She chuckled

"A which part a sinna avve pretty face"

"Suh wah mek yah talk to him then"

"Zuri me juss a talk to him caz me bored and since you and Chris know him"