Childs Play

**** Two Weeks Later / Saturday, April 1st 2023 ****

Shane's POV

"Mommy mi tell yuh seh mi cyaa come see yuh anytime soon" I call into the phone.

"Shane! Four months now enuh! Four bomboclaat months now mi nuh see yuh" she screams back at me.

Mi nuh like war wid her, but mi cyaa fully explain this whole thing without setting off alarm bells in her head.

"Mommy mi ah deal wid some work down here, but mi soon fawud back ah Mandeville" I try to reasure her.

When Nicole start cuss, she nuh stop, suh mi need fi dead dis right now.

"Yuh have mi in yah ah cuss pon Sabbath....." she mutters to me.

My mada is a devote Adventist suh to hear her cursing on Sabbath yuh know seh she really vex.

And mi nuh fi get vex and disrespect her.

"Mommy mi ah get ah next call, soon call yuh back" I lie, rolling my eyes as I hang up the phone.

It's better mi lie so we can both get over this thing faster.

If mi did stay pon di phone mi woulda end up get bare bad wod from her today.

I move to connect my phone to the car, pulling out of my friend's driveway and onto the main road.

In no time, I am on the road heading back home into central Mobay.

"Girl goodnight, night....mi wish you ah stiff goodnight, night"

"Yuh breast look pleasantly nice, nice...yuh pussy look fat inna yuh tights like"

I bop my head to the music, singing along to the lyrics as Kartel's "Good Night" comes through the car speakers.

It had been almost four months since I had been living in Mobay, but I've been enjoying myself so much that stopped watching the time.

Spragga not even know seh him do mi a favor, a big life mi ah live now enuh!

As I pull into a parking spot outside the apartment complex, I move to turn down the music a bit.

It was late evening, so most people were coming in from work.

Mi nuh waan dem call superintendent and report mi fi noise...

I had been staying in an apartment with one of my ex-girlfriends and her son.

Well, I guess right now we're kinda together, so my girlfriend?

I am not a man that likes labels, suh mi nah go seh dat and mek nutt'n official.

Mek mi juss call her mi roomate.

Who dash likkle pussy pon mi from time to time...

She also lets me stay in the apartment rent-free, and I get to drive her car too, so at this point, she's basically my sugar mama.

Tasha was in her mid-40s, and her son Elijah just turned seventeen, when you think bout it I am closer in age to him than his mom.

She was a hairdresser here in Mobay, so I would drop her off at the salon in the morning and keep the car.

Morewhile mi busy wid mi fren dem by time she fi get pick up, suh she get taxi or a ride go home.

Whatever yuh waan call dis, all mi know is man ah live like royalty!

I hop out of the car and make my way to the stairs to walk up to the second floor of the complex.

Making my way across the balcony walkway towards the apartment at the end.