Chapter 18

Unknown POV

She watch him wryly as he answers his phone and jump off the bed as if he didn't want her to hear his conversation but that's just what she is assuming so she tails him around. The call didn't last for long and he quickly starts getting dress, she stands there watching him get fully dress before saying anything.

"Weh ya go? Who call yuh mek ya bruk yuh neck fi cum out ya?" Shantel grimace, grabbing Ziggy's car keys and his phone.

"A wapm tuh yuh my girl, geh mi, mi things mon" He hiss reaching for his phone and car key but she hide them behind her.

"yuh nah bloodclaat guh nuh weh so if a dead nun a yuh gyal them a dead den RIP to dem but yuh nah fucking lef ya" She fuss, throwing the key in her pocket.

"Dem bloodclaat thing ya mi cah tek wid yuh enu Shantel.. A prezii call mi fi cum pick him u-

"No tell nuh fucking lie on Prezii.... Prezii gone out wid him ooman suh how him fi call yuh fi cum pick him up... mi luk like clown pussyole" Shantel snarl...

"Watch yuh fucking mouth enu youth" he points up in her face.

"Tek yuh dutty hand out a mi face before me nyam eh off bout Prezii call yuh" she walks away from him. "Gwan fuck wid mi Ziggy" she gumble as she sits at the edge of the bed.

Shantel didn't believe him one bit. He cause her to have trust issue with him because of how he's always cheating on her. Ziggy starts running out of patience because he knows how impatient Prezii is and hearing is voice over the phone tells how angry he is.

"D man a wait pon mi enu Shantel, pass mi things dem mek mi gwan nuh yuth" he walks over to her trying to contain his anger.

"Mi seh yuh nah go nuh weh becaz Prezii nuh call yuh" She shift on the bed and take up her phone to call Kayla but it rings out to voicemail each time.

Ziggy grab her up, showing her over his shoulder and takes the key from her back pocket. She beat his back like a drum that didn't seems to affect him at all then he throws her down on the bed and grab his phone.

"Dutty drancro, a hope yuh stay out deh wid her becaz mi and yuh dun!" she scream showing a glass vase at him but he already slip through the door without answering her.

Prezii watch his surrounding keenly with his hand on his gun incase anyone pull up to him. It is vivid that he's furious that Kayla disrespect him and drove away leaving him.

He starts stomping his feet impatiently then slide out his phone while checking his surrounding but then he see Ziggy's car coming down the road. Ziggy stops the car infront of him and he enters the car.

"Kayla really lef yuh yasso dwag?" Ziggy asks rhetorically as the drive off. "A wah gwan?" he then asks.

"A guh fuck up her bloodclaat, dat aguh gwan... ediot the ooman tek me fa enu dwag after she seh she ago bathroom den mi see har round corner wid man and a come tek mi fi ediot" he hiss his teeth. "Mi aguh show her fi nuh fuck wid mi" he fuss shifting his gun in his waist so he can sit more comfortable.

"Fuckery thing dhat bredda, yuh and her go out she shudn't lef yuh so" Ziggy mumble.

"No seh a word mon, right a har yaad mi aguh fi her, true me cool she a try tek mi fi ediot well mi aguh remind her who Prezii is becaz she mussa figet" He continue cursing.

"Yuh cah a deal wid her certain way still enu bredda and nuh expect she ago want cut" Ziggy say fairly earning a bad eye from Ackeem.

"Fuckery ya talk Ziggy, cut go weh wid which man unless dem have a death wish. Kayla cah lef until mi seh dhat bloodclaat" he sits back in the seat uneasy and can't wait to get his hands on her.