Chapter 24

Monique push the trolley closer to the trunk of the car while staring hard on Julius, her eyes then turn to me giving me a question look. This is the first time she is seeing Julius after I told them about him and still she and Shantel thinks something is going to between us.

"Julius, dhis a mi bestfren Monique and Monique, Julius" I introduce them.

"Sup Monique?" Julius asks turning to her.

"Gud" she reply giving him a nasty stare.

I pop the trunk open and she place her bags inside one by one while giving me a stern glare, I know once we enter the car she will lecture me.

"Mi ago weh now" I says to Julius when Monique return after bringing the trolley back to where it belongs.

"Mi wah see yuh again enu" Julius says.

"Nuh kno bout dhat enu" I open my car door and rest my hand on it while facing him.

"Tink bout it nuh b" he beg.

"mi wei text yuh, lata" I slide inside of the car.

"kool drive gud" He close the door and makes a small wave to Monique.

I toot my horn at him  while I driving out, he watch as we disappear.

"Really Kayla?" Monique sits back in her seat and looks over at me.

"Wid wah, mi seh a juss mi fren" I answers while keeping my focus on the road.

"Fren? Which man a luk fren from ooman now a days beta becareful becaz yuh kno how prezii tan" she mumble as she step the bag straight in her lap.

"Monique it nah go deh so and mi mek him kno dhat already" I assure her.

"Mi nuh like him Kayla and yu-

"Yuh nuh like nuh body Monique and yuh juss see him once" I laugh.

That's the same thing she said when I told her about Ackeem and that I was thinking of talking to him. I know she is just looking out for my best in interest and base on what she knows about Ackeem hitting me, she just wants me to be careful.

"Him jus seems pushy to mi like him kno yuh have yuh man but still him a tell yuh him wah see yuh and a nuh frenly see him wah either" She mention while pulling a chocolate bar she pull from the bag she have in her lap.

"Him nah go see mi thou becaz dhat line mi nah pass wid Ackeem unless wi lef fuss" I shrug, thinking about giving Julius the chance IF Ackeem and I should ever break up.

"Yuh a plan fi lef Prezii?" Monique open up her eyes wide.

"Nuh really, juss dhat from mi a seventeen a him one mi deh wid and mi neva get fi experience being single again and knowing other people... Sometimes I don't even know if I am inlove with Ackeem no more" I voice out with a loud sigh.

"See the fuckery deh weh him have yuh a think already, a becaz yuh a consider Julius enu mek yuh a chat so and is like yuh nuh memba seh Prezii will kill yuh claat before yuh lef him" She looks over at me sternly.

"Nuh yuh did advice mi fi lef him and now yuh wah mi tan wid him" I glance over at her then back to the road.

"Dhat a becaz him did a beat yuh but yuh nuh seh him tap and even if yuh a consida fi lef Prezii eh cah be becaz a next man.. Him aguh fuck unu up"

"It nah reach deh suh Monique" I assure her.

I want to dismiss the topic so I change it to my birthday that is coming up next month and gladly she fill in right away.